środa, 8 stycznia 2020

Nowy Początek

Witam, jestem Danny.

Wracam z nowym blogiem, z nowym początkiem.
Mojego bloga skasowali...wielka szkoda tych wyświetleń i całej listy motylków.
Swój poprzedni cel osiągnęłam z czego jestem dumna mianowicie zeszłam z wagi 78 kg do 56kg , potem dłuższy czas miałam 58kg, przy wzroście 169 cm, jednak wróciłam do jedzenia typu "na co mam ochotę to jem." Na efekt długo czekać nie musiałam, bo niestety przytyłam.

Zważę się dopiero w sobotę rano, i od tej wagi zacznę.
Nie ważyłam się bo nie chciałam się dobijać...mam gdzieś w sercu nadzieję, że mimo wszystko nadal mam 6 z przodu...oby!! :)

Także czas zacząć pisać od nowa i zawalczyć o swoją poprzednią wagę, a i nawet mniejszą! 

Miłego, buziaki 

idealna 

1 komentarz:

  1. Powodzenia! Wtedy Ci się udało i teraz też Ci się uda :)
    Www.koktajlowasdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń